Yritän syödä aika monipuolisesti, mutta välillä se tuntuu vaikealta, kun pitäisi nähdä vaivaa ruoan tekemiseen ja vielä kun en punaista lihaa tykkää syödä, mutta kalaa ja kanaa kyllä. Osaamisellani on kuitenkin rajansa enkä minäkään ihan mitä tahansa syö. Useimmat ruoat joita teen onkin suoraan päästäni, koska haluan helppoa ja maittavaa ruokaa ja useimmat ohjeet ovat aika, no, eivät ole minun mieleeni ja makuuni. Siispä minun tekemistäni ruoista on helppo vääntää myös punaista lihaa sisältäviä ohjeita, senkun lisää vain joukkoon.

Niin ja punaisen lihan vähäinen, lähes olematon, syöminen johtuu ihan vain sittä, että minulle tulee jostain syystä oksennusrefleksi, jos edes yritän. On ollut jo ihan pikkuisesta lapsesta asti. Olin aina viimeinen ruokapöydässä. Kyllä silti välillä jotain tulee syötyä kuten leivän päällä kinkkua ja joskus pienen palan kinkkupiirakkaa. Pystymiseni saattaa johtua ihan siitä maistanko lihan vaiko en. En tiedä, jostain syystä minulla on tällainen ihmeellinen refleksi, mutta en minä kyllä kaipaakaan punaista lihaa. Olen ihan tyytyväinen tilanteeseeni. Ei sellaista osaa kaipaa, josta ei ole koskaan pitänytkään.