Jostain tuntemattomasta syystä musiikilla on tärkeä osa elämässäni. Onko syy sitten vanhempieni vai siskojeni, jää selvitettäväksi. Enemmän luulen sen olevan siskojeni aiheuttamaa sillä suurin osa musiikista, jota kuuntelen on samaa siskojeni sekä myös äitini kanssa, mutta siskot opettivat minua käymään keikoilla ja näin ollen siitä muotoutui osa elämääni. Ystäväni kiinnostuivat festareista ym. keikoista vasta minun jälkeeni, joten "jouduin" käymään kaikialla siskojeni kanssa ja tunnusta, että muutama ihminen on minun takiani myöskin alkanut käymmään enemmän erilaisissa musiikkitapahtumissa. Minulla on lista vuodesta 2004 lähtien keikoista, joissa olen ollut. Laitan sen tänne jahka sen löydän.

Tällä hetkellä nettiradiossa soi Against Me!

Musiikkia tulee kuunneltua suuri osa päivästä. Aina kun on mahdollisuus. Välillä käy niin, että kyllästyn kaikkiin bändeihin joita kuuntelen ja sitten tarvitsee vain jotain uutta. Radiota ei tule kauheasti kuunneltua, koska en voi sietää mainoksia taikka puheenaiheita kuten "piereskely parisuhteessa". Jos olisi radiokanava, jolta tulisi vain musiikkia, mahd. juontaja ilmoittaisi yhtyeen ja kappaleen, ilman mainoksia ja turhia puheita, niin sitä varmaan kuuntelisin. Sen takia nettiradio Jango on todella hyvä. Jangossa saa tehdä omia radiokanavia joihin valitsee yhtyeitä, joita haluaa kuunnella ja niitä se sitten soittaa sekaisin laittaen väliin omia ehdotuksia muiden yhtyeiden perusteella, joista kuuntelija mahdollisesti pitää.

Nettiradiossa soi Linkin Park - Easier to Run